BRÉKING… Elkészült a szakdolgozatom, most már csak a csinosítgatás megy meg a hibajavítgatás. Tibi ajánlotta, hogy vegyek anyukájától majd helyesírás leckéket lehet, hogy élni fogok vele. Nagyon Rám férne! J A legnagyobb baj tehát a dolgozatommal a helyesírás volt, viszont kárpótolt az angol tesztem, amit ma megkaptam, nagyon sok 100%-os eredménnyel! J De erről majd írok bővebben, hogy ha utolérem magam az írásban. Most ott tartottunk, hogy San Diego, szombat reggel, fél nyolc. Miután alig aludtunk négy órát, így elég nehezen indult a reggel, de sokkal jobban lettünk a finom reggeli után. Itt jobb, mint a mi szállodánkba, úgyhogy mondtam is Tibónak, hogy kérjük át magunkat a tengerész bázisra. J

Az idő nagyon sz*r volt, ezt nem lehet szebben megfogalmazni. Egy hónapja semmi esőt nem láttunk ,most meg szinte csak azt, de mi reménykedtünk, hogy majd csak eláll hiszen ez a napfényes California. Első utunk az vízpartra vezetett, ahol örültünk a Csendes-óceánnak és csináltunk egy csomó fényképet, majd elindultunk a Seaworldbe.

A Seaworldot úgy kell elképzelni ,mint egy nagy vízi állatkertet egy kis vidámparkkal vegyítve. A katonai kedvezmények miatt, mi ingyen mentünk be, persze ehhez kellett volna nekem egy Tibi felesége vagyok igazolvány ,mert itt van kint az amcsiknak legalábbis a katona feleségeknek van, de szerencsére nálam elnézték, hogy nekem nincs ilyenem és így is beengedtek. Elkérték az útlevelem és a Tibi igazolványát majd eltűntek egy jó időre, szerintünk felhívták a papot! J

Az első show amit megnéztünk a fóka show volt, ezt leírni elé nehéz lenne, meg kell nézni. Hihetetlen, hogy mennyire okosak ezek a halszerű lények. J A műsor után, már félig rongyá ázva, a fiúk felrángattak egy pörgő izére ( valami vidámparkos játék, ami összevissza pörög), amitől nagyon féltem. Mondtam is a magamét, hogy nem akarok rosszul lenni, de nem volt más választásom. Szerencsére nem volt olyan rémes, mint ahogyan én azt elképzeltem.

Láttunk cápákat, de rengeteget bár ez nem volt akkora nagy durranás. Most lehet ,hogy nem fogtok nekem hinni, de azt kell, hogy mondjam ,hogy a Tropicariumban Pesten sokkal élvezhetőbb a nagy akvárium, mivel nincsen az alagútban mozgólépcső, egyszóval annyit maradsz ott és addig nézed a halakat ameddig csak jól esik. Itt ezt nem tudod megtenni, mivel a mozgólépcsővel végig visznek és amikor már belemélyednél az óceánba megszólal egy hang, hogy vigyázz a lábadra és már végig is értél.

A legnagyobb élmény számomra a bálna show volt. Hihetetlen, hogy ezek a hatalmas nagy állatok mennyire okosak és, hogy szót fogadnak az embereknek. Teljesen el voltam ámulva. A zene és a látvány egyvelege, a műsor hangulata, úgy elvarázsolt, hogy még meg is könnyeztem egy kicsit ezt a 20 percet, egyszerűen fantasztikus volt. A bálnák után megnéztük őket a víz alól is ahol találkoztunk Magyarországi magyarokkal. Tök jó, hogy a világ legtávolabbi pontján is ott vagyunk. J A nagy örvendezés után, elmentünk keresni egy kajáldát. Én ekkor már nagyon fáztam, át volt ázva az egész cipőm , a kabátom , a hajam, csurom víz volt mindenem, de hát menni kellett. Megkajáltunk és utána még egyszer szétáztunk a delfin shown. Olyan jó lett volna, ha szép az idő, tuti el tudtunk volna tölteni egy egész napot ott, de így legalább nem lett vita abból, hogy menjünk –e vagy maradjunk, mert mindenki menni szeretett volna valami meleg helyre.

Visszatértünk tehát a jó meleg szállodába, ahol sorban egymás után vettünk egy forró zuhanyt. Most nem sietett senki, mindenki legalább 15 percet ázott a fürdőben. Addig Tibó egy kreatív magyar módszert alkalmazva, megpróbálta kiszárítani a cipőmet. Bekapcsoltuk a hajszárítót és tusfürdőkkel , meg mindenféle fürdőszobai kellékkel kitámasztottuk, hogy automata legyen és ne kelljen fogni. J Nagyjából meg is száradt.

A kis pihenő után nekiindultunk a délutáni programnak: Belváros nézés. Ebből nem lett hosszú túra, mert annyira, de annyira fáztunk, hogy inkább kerestünk egy parkolót és bementünk a legközelebbi plázába ahol neki kezdtünk a shoppingolásnak. Chai Chi például annyira fázott, hogy vett egy őszi kabátot, na jó de azt tudnotok kell, hogy Taiwanon meleg van és pára, szóval a kici kínainak ez már sok volt, egyébként a kici magyarnak is,mert én is dideregtem. J Mi is vásárolgattunk, lecseréltük régi cipőinket az enyém úgyis félig meddig vizes volt meg szakadt. Az egyik cipőboltban vagy félórát töltöttünk, mert vártuk, hogy Askar, titkos nevén csak Csiga eldöntse, hogy meg akarja-e venni a cipőjét vagy nem. Ez nála mindig nagy procedúra, mindig rá kell várni mindenhol. Miközben fel s alá sétált mi totóztunk Tibivel, hogy a minket kiszolgáló csaj vajon tényleg csaj-e, mert igen erős arc szőrzete volt. Azt hiszem volt ádámcsutkája legalábbis mintha lett volna, mindegy lánynak volt öltözve és még nyávogott is hozzá, szóval legyen lány. J Miután Askar végre megvette a cipőt átmentünk egy nagyobb ruházati boltba, ahol szintén egy fél órát ácsorogtunk, mert Askar zakót próbált. A boltból úgy dobtak ki minket, mert már záróra volt, ha nem lett volna lehet még mindig ott állnánk. Végül is mindenki vett mindenfélét már csak egy kívánságot kellett teljesíteni a nap végén: Chao Chi szeretett volna seafoodot enni , ezért a part fele vettük az irányt. Tibó talált egy félszigetet ahonnan rá lehetett látni a városra, nagyon szép volt, csak olyan hideg, hogy nagyon, na és ezen persze az óceáni szellőcske sem segített. Hazafelé Chao chi végre vehetett magának kardhalat, azért ezt vette, mert megkérte a pincért, hogy ajánljon neki valamit. Persze a pincér az egyik legdrágább ételt ajánlotta, Csacsi meg nem tudta, hogy az mi ezért beleegyezett. Így lett neki kardhala vacsorára. J Ő ilyen amúgy, de én ezt bírom benne. Vettünk még egy bort is majd otthon megettünk az én általam összevásárolt mikrós kajákat, megittuk a bort majd kértük Csacsit, hogy meséljen egy szellem sztorit, amire én már abszolút nem emlékszem, de szerintem senkit sem kellett azon az estén elaltatni. J

A bejegyzés trackback címe:

https://timifromhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr574347033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása