Péntek este lazításképpen elmentünk vacsorázni egyet a többiekkel. Most már nagyjából ismerem a csapatot, itt is mint minden tanfolyamon, iskolában, munkahelyen azt hiszem kialakultak a klikkek, csak ,mert általában ugyanazokkal lógunk mindig.

A mostani választás egy olyan étteremre esett ahol megkóstolhattam az olaszt az amerikaival ötvözve. J Érdekes volt, de azt hiszem, nem fogom rendszeresíteni a mindennapjaimba. J Gondolom azt észleltétek, hogy az esti közösségi élet itt nem a kocsmákban zajlik ,mint nálunk hanem az éttermekben, persze ők is isznak alkoholos italokat, bár a sörük az nagyon sz*r. El is mesélte Tibi Gillnek a viccünket, amit Szilvitől kaptunk a fészbukon, hogy mi a közös a kenuban szexelés és az amerikai sörben, mindkettő közel van a vízhez. J Hát igen, mondjuk, én nem szeretem sört, de Tibi sem ájult el tőle. Tudjátok, ők nem tudják mi a finom alkohol…. J De erről majd később még írok.

Szóval ,mint említettem kevertem a nemzeti kajákat, és egy pennés steaket ettem. J Mondom érdekes volt, de nem az igazi. Maradjanak inkább külön-külön. J A mai napra már egészen jól nyomtam az angolt, legalábbis voltak önálló megnyilvánulásaim. És még tanultam is új szavakat. Tényleg nem is írtam még le, hogy milyen fontos szavakat tanultam. J Ezekre útközben kíváncsi voltam és megkérdeztem vagy az amcsik mondták nekem: kolibri, szarvas, őz, hiúz, puma, a kaktuszok többes számban J, a kutya csóválja a farkát, európai foci, finom, ízletes és a többi, most ezek jutottak hirtelen eszembe.

Egy kicsit akkor az angolomról, mint említettem már, olyan nagy májer lettem angolból, hogy már saját magam kezdtem bele a beszélgetésekbe, meg is lepődtem magamon, lehet a gintonic az oka, az mindig segít. J Persze rengeteg szót nem tudok még ilyenkor rikkantok, hogy Tibi és akkor ő megmondja nekem angolul én meg folytatom, tovább a mondókámat. Igen ám, de van olyan, hogy Tibi nincs mellettem és olyankor jön az, hogy: Askaar, hogy van az a szó angolul ami németül ez? J Ez egy konkrét példával úgy hangzott, hogy Askar mi a többiek angolul? Kérdeztem én tőle németül, erre rávágott egy olyan akcentussal egy olyan szót, amit én még életemben nem hallottam. J Néztem bután, szegény Gill aki egyébként történelem tanár is szóval hozzá van szokva a hülye gyerekekhez és így még türelmes is , nézett rám nagy szemekkel, hogy akkor vajon mondom-e vagy sem?! De hát fogalmam nem volt, hogy mi is ez a szó, erre Askar elkezdett hozzám németül beszélni, hogy mégis mit akarok mondani angolul?! J Erre én elkezdtem volna németül mondani neki, de Gill leintett minket, hogy én el tudom mondani angolul is. J Vicces volt. Végül is el tudtam magyarázni, amit akartam, Askar még egyszer elmondta a szót, már jobban artikulált vagy én nem tudom, és így már mindenki értett mindent én pedig boldog voltam. J Én nagyon nagy siker élményként élem meg, hogy alig- alig beszéltem angolul, amikor kijöttem és most már egyre jobban megy. J

A vacsi után elmentünk végre egy bárba. J Persze össze nem lehet hasonlítani a kis kocsmáinkkal, azok hangulatosabbak. Eme vendéglátó ipari egységet úgy kell elképzelni, hogy mindenütt asztalok ilyen régi módi felszerelés, nagy bárpult ahol páran sörözgetnek és fűzik a pultos csajokat, aztán háttrébb vannak biliárdasztalok, esetleg valami nyerő gép és ennyi. Nem nagyon voltak sokan, ez nem tudom, hogy azért van, mert olyan rossz hely, volt vagy itt amúgy sincs rá nagy igény. Az italozás közben megkérdeztem Gilltől, hogy ők honnan számolják a történelmüket, ha már tanár ember. Mondta, hogy 1492-től amikor is Columbus idejött sattara, tehát ezt mi is igy tudtuk, de mondta, hogy van ennél egy sokkal jobb története, egy bizonyos Cortezről aki elfoglalta az egész mexikói öblöt és ha akarom elmeséli. Na igen, hát persze ,hogy akartam, de bele is futottam a tutiba, egy 45 perces előadást hallgattam végig, mire vége lett, nem éreztem az agyam, bár már említettem, hogy megérteni sokkal egyszerűbb nekem az angolt, de amikor darálják a sztorit, hát huhhh. J Nem mondom , hogy teljesen ,de nagy vonalakban azért felfogtam a történetet, de nem tudtam közben nyugodtan iszogatni, minden arcizmom rezzenéstelenül figyelt! J --> Huh ,de jó ez a mondat, már csak azért sem javítom ki J Na ,de a lényeg az, hogy rettenetesen kellett koncentrálnom, ezért jól el is fáradtam, de mivel ilyen lelkesen hallgattam, ezért ajándékként a második körben még Amerika felfedezését is elmesélte , de azt már csak fél órában a tanár Úr J  Egyébként nagyon jól magyarázott, izgalmas volt és még néha ki is kérdezett, hogy szerintünk mi fog történni, meg miért csinálhatta stb... fent tartsa a figyelmünket. Közben a szeme is csillogott, látszott rajta, hogy mennyire szereti a szakmáját.

Fent említettem, hogy még beszámolok az ivásról. Hát igen, a lényeg, hogy kérdezték, hogy kérünk-e valami rövidet?! Tibivel mondtuk, hogy persze, hát a kikkunfélegyházi rettenetes után bármilyen erősségű alkoholt meg tudunk inni. Na, hát  amit hoztak , az valami szörnyűséges volt. J Valami citrom ízű, likőrszerű vizes cucc, hát igen megint kenuban szexeltünk .J Szóval ilyet többet biztosan nem iszunk. J Egyébként a margarita, na az finom, azt nagyon szeretem, csak ,hogy ne csak rosszat írjak. J

Indulás előtt Tibit nagy nehezen rávettem, hogy próbáljon meg nekem kihalászni azzal a géppel egy plüss állatot ami régen a Balcsin is volt és nekem sosem sikerült. Askar meg is kérdezte tőlem, hogy miért olyan fontos ez nekem , talán gyerek vagyok még?! És ha igen?! Ő meg lovat eszik… J Tibónak sem sikerült sajnos, aztán még mérges is volt, hogy most miattam beégett, hogy nem tudott plüss állatot kiemelni egy bugyuta gépből. J Nem baj, majd egyszer, talán… J

A bejegyzés trackback címe:

https://timifromhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr484315509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása