Mindenkitől elnézést kérek, ha úgy érzitek, egyre kevesebbet írok, akkor jól érzitek! J Ugyanis a szakdogámat írom. Nem fogom abba hagyni, a blogolást, csak kicsit lassabb leszek, főleg, ha még az angol sulim is elkezdődik, de ne aggódjatok lesz még itt sok móka és kacagás! J

Also, egy héttel vagyok lemaradva, úgyhogy kezdem a múlt hétfővel. Reggel elmentem a főiskolára, hogy beiratkozzak a tanfolyamomra. Tibi bácsi elvitt kocsival, hogy ne keveredjek el. A teremben egy csomó kedves ember fogadott és Tibi bácsit azonnal el is küldték, hogy minden rendben lesz. Hirtelen Spanyolországban találtam magam, ugyanis a csoporttársaim nagy része, azaz rajtam kívül mindenki mexikói volt. J Illetve volt egy spanyol is, mint utóbb kiderült, de neki fogalma nem volt, hogy hol van Magyarország, csak elkezdett sikoltozni mikor mondtam a többieknek, hogy én Európából jöttem, hogy ő is- ő is.J Szóval igen. Spanyolul fogok angolt tanulni. Challenge accepted ahogy Barney Stinson mondaná vagyis (kihívás elfogadva). A legjobb az egészben az, hogy itt senki nem tud magyarul, szóval teljesen magamra vagyok utalva, ez egyben nehéz, de tetszik is, mert így kénytelen vagyok valahogy elmagyarázni azt, amit el szeretnék mondani. A tesztek nem voltak nehezek bár akadtak közülük fogós kérdések is. Az utolsó része a felmérőknek a beszélgetés volt. Itt egy külön teremben csak a tanárral dumáltam. Az első kérdése az volt, hogy a barátaim nem szoktak –e röhögni a nevemen. Ezen csodálkoztam és megkérdeztem, hogy miből gondolja ezt?! Valahogy úgy ejtette ki a nevemet, hogy Timeá Máffiá J és elkezdte nekem magyarázni, hogy tudom- e, hogy Olaszországban lakik a maffia stb. J Mondtam neki, hogy igen tudom, de az én nevem nem Máffiá. J A speaking teszt a tancsi néni szerint igen jól sikerült, úgyhogy büszkén mentem haza. A következő felmérés majd a jövő hét hétfőn lesz, mert így tudnak minket pontosan besorolni a csoportokba ahol majd tanulni fogunk. Már nagyon várom.

Voltam még a héten vásárolni és már vannak saját fűszereim is, amivel feltankoltam a konyhát. Tök jó. Tibinek főztem mindenfélét, paradicsomos gombit, krumplifőzeléket, lecsót, halat meg ilyeneket. Egyelőre ilyen egyszerű kajákkal foglalkozom, de majd emelünk a nehézségi szinten, ha már az alap dolgok jól mennek. Az első magyar est olyan jól sikerült, hogy várható lesz második is, a menü ezúttal a lecsó lesz. J

A bejegyzés trackback címe:

https://timifromhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr434313359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása